Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 11 Aug 1996 - 03:06:17 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Jaroslaw Strzalkowski <js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote in article
<4uhv53$itb_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
> : Tak to ciekawe co mowisz. Ile tzreba zapalcici zeby miec w domu druga
linie
> : telefoniczna (drugi numer) ??
>
> Faktycznie sporo - bodajże ponad 300 zl (>$100) - wiem, co znajoma
> niedawno się zdenerwowała, że syn jej duze rachunki nabija i
> stwierdziła, że najlepsza droga do spokoju w domu, to oddzielne
> linie. Niemniej się da.
>
> : To ciagle przepasz technologiczna i ciagle dowcipy o AOL brzmia
nieszczerze
> : w ustach czlowieka w ktorego kraju telefonizacja to jeszcze ciagle nie
> [...]
Chodzilo mi o nabijanie sie z AOL. Jesli wiesz o niej tyle co napisales to
co moze smieszyc? Zeby sie wypowiadzac trzeba zobaczyc kiedy z tego co wiem
nigdy w Polsce takiej mozliwosci nie bylo.