Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 10 Aug 1996 - 14:26:11 MET DST

: Tak to ciekawe co mowisz. Ile tzreba zapalcici zeby miec w domu druga linie
: telefoniczna (drugi numer) ??

Faktycznie sporo - bodajże ponad 300 zl (>$100) - wiem, co znajoma
niedawno się zdenerwowała, że syn jej duze rachunki nabija i
stwierdziła, że najlepsza droga do spokoju w domu, to oddzielne
linie. Niemniej się da.

: To ciagle przepasz technologiczna i ciagle dowcipy o AOL brzmia nieszczerze
: w ustach czlowieka w ktorego kraju telefonizacja to jeszcze ciagle nie
: 100%.
: A AOL nic nie wiesz, tyle co ci napisali.........

Przepraszam, chyba troche się zgubiłem. Wydawało mi się, że AOL to
takie płatne FIDO z interfejsem graficznym, które od paru lat daje także
dostęp do Internetu. A tymczasem Ty opowiadasz o tym, jak o jakiejś
sekcie religijnej, do której trzeba koniecznie wstąpić, żeby ją w
ogóle zrozumieć i mieć prawo do wypowiadania się na jej temat.
Mógłbyś powiedzieć wprost o co Ci chodzi?

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow