Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 11 Aug 1996 - 03:02:49 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Michal Dombrowski <digital_at_mat.uni.torun.pl> wrote in article
<4ui11a$5rk_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...

> Pokaz mi kraj w ktorym to jest 100% (100%, a nie 99.9867%!).  Pod
> jakimkolwiek wzgledem!

W USA 100% ludzi ktorzy chca miec telefon ma telefon. Dzieki amerykanskim
firmom takim jak ATT macie okazzje dowiedziec sie jak dziala nowoczesna
telefonia.......

> [...]
> twierdzic nawet, ze wiem iz cos takiego istnieje.  Ale widze, ze Ty
> wiesz o tym (i o wielu innych rzeczach) dwa razy wiecej niz wszyscy
> inni razem wzieci, i to z wlasnego doswiadczenia, jak sie domyslam (no
> bo przeciez nie z tego co Ci ktos kiedys napisal!).
> 	Czy moglbym zatem prosic o krotki (tak na dwie-trzy strony)
> opis czym AOL jest, do czego sluzy i jak dziala?  Mysle, ze inni tez
> sie uciesza, ze taki swiatowiec ich oswieci i wyprowadzi z plugawej
> ciemnosci bledu, w ktorym trwali dotychczas.........................
Z AOLu korzystalem prze 6 miesiecy. Wiem jaka jest specyfika AOLu i wiem ze
robi w gruncie rzeczy dobra robote. Smieszy niektorych ale 6 milinow
subsribers nie bierze sie z powietrza.
Ale  w Polsce sa przeciez lepsze serwisy niz AOL, prawda?