Re: M$ Exchange

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 12:21:11 MET DST

Piotr Karocki <yskarock_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:
: ktore strony, dostepne w Cyfronetowym WWW, maja tylko i wylacznie
: polskie litery w standardzie Win, bez mozliwosci przekodowania do ISO?

A wiesz, jakos tak sie ostatnio zlożyło, że gdy potrzebowałem pewną
informację znaleźć w Cyfronecie, to akurat ta strona której
potrzebowałem miała te śliczne przekodowania sp^H^Hniedziałające.
Ja wiem, to był tylko przypadek, ale gdybyś się tak głupio nie
upierał, to by w ogóle nie było problemu. Hej.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow