Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet)

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 13:10:45 MET DST


Pawel F. Gora <gora_at_if.uj.edu.pl> wrote:
: Antek Sawicki wrote:

: > > : To kto kupuje te miliony kopii win95 i winNT ??

: 0) Uwiedzeni sila marketingu M$ (marketing to ich najmocniejsza - i
: rzeczywiscie bardzo mocna - strona)
: > > 1) osoby które nie mają innego wyjścia
: > > 2) durnie
: > 3) M$ mani.. chociaż ich można zaliczyć do pt 2.
: > 4) ludzie któży niewidzieli nigdy produktu lepszego i tanszego (darmowego)
: > i święcie wieża że dobra żecz - to - droga żecz...
: 5) Ci, ktorzy zamierzaja wspolpracowac z takimi, ktorzy juz M$ maja -
: niekoniecznie ci sami, co w 1)

5) podpada pod 1)... a jak dla mnie, 0) pod 2), ale to już mój subiektywny
pogląd :->

-- 
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center
U   U MM MM MM MM  Mickiewicza 30, 30-059 Krakow, POLAND.    FAX +48 12 338907
 UUU  M M M M M M  http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~szymon/     TEL +48 12 172894


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:58:50 MET DST