Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 13:10:45 MET DST
Pawel F. Gora <gora_at_if.uj.edu.pl> wrote:
: Antek Sawicki wrote:
: > > : To kto kupuje te miliony kopii win95 i winNT ??
: 0) Uwiedzeni sila marketingu M$ (marketing to ich najmocniejsza - i
: rzeczywiscie bardzo mocna - strona)
: > > 1) osoby które nie mają innego wyjścia
: > > 2) durnie
: > 3) M$ mani.. chociaż ich można zaliczyć do pt 2.
: > 4) ludzie któży niewidzieli nigdy produktu lepszego i tanszego (darmowego)
: > i święcie wieża że dobra żecz - to - droga żecz...
: 5) Ci, ktorzy zamierzaja wspolpracowac z takimi, ktorzy juz M$ maja -
: niekoniecznie ci sami, co w 1)
5) podpada pod 1)... a jak dla mnie, 0) pod 2), ale to już mój subiektywny
pogląd :->
-- Szymon Sokol -- Network Manager U U M M M M University of Mining and Metallurgy, Computer Center U U MM MM MM MM Mickiewicza 30, 30-059 Krakow, POLAND. FAX +48 12 338907 UUU M M M M M M http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~szymon/ TEL +48 12 172894
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:58:50 MET DST