Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet)

Autor: Pawel F. Gora (gora_at_if.uj.edu.pl)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 21:50:48 MET DST

Antek Sawicki wrote:

> [...]

0) Uwiedzeni sila marketingu M$ (marketing to ich najmocniejsza - i
   rzeczywiscie bardzo mocna - strona)
> 3) M$ mani.. chociaż ich można zaliczyć do pt 2.
> 4) ludzie któży niewidzieli nigdy produktu lepszego i tanszego (darmowego)
> i święcie wieża że dobra żecz - to - droga żecz...
5) Ci, ktorzy zamierzaja wspolpracowac z takimi, ktorzy juz M$ maja -
   niekoniecznie ci sami, co w 1)

(Wiem, ze nie powinienem, ale "z ogonkami" ta _żecz_ bardzo boli
(dis ting harts).)

Paweł Góra
Institute of Physics, Jagellonian University, Cracow, Poland
http://zfs.if.uj.edu.pl/gora/
gora_at_if.uj.edu.pl