Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 12:17:58 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:
> Owszem, jak sie ma 32MB RAM-u... albo cos kolo tego...
fakt, na 2MB nie dziala.

mam na mysli normalny komputer, nie komputer kupiony przez uczelnie 10
lat temu i nie zmieniany od tego czasu.
a normalny komputer to ma 16MB.

nie mowiac o tym, ze Word w ikonce zabiera (po pierszej reorganizacji
pamieci, znaczy jak wchodzi cos wiekszego) pewnie ze 40 kB...

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,