Re: dziekuje za poparcie

Autor: Tomasz Jordan Kruk (T.Kruk_at_ia.pw.edu.pl)
Data: Wed 07 Aug 1996 - 09:23:49 MET DST

Piotr Pogorzelski wrote:

> js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl (Jaroslaw Strzalkowski) writes:
>
> Jesli idzie o poparcie, to ile dostales listow zachecajacych cie do
> takiego dzialania, wiecej niz 2?

Wydaje mi sie, ze sam nie wierzysz w to, iz listy pana Krokosa
sprawialy tlumowi czytelnikow dzika radosc (procz grupy `malkontentow'
z Jarkiem Strzalkowskim na czele).

> Rzecz gustu, nigdy nie myslalem, ze sie na to zdecydujecie.
> Teraz na newsach, a moze i nie tylko na newsach, zrobilo sie bardzo smutno.
> Przynajmniej mi.

A mi sie zrobilo nie tyle weselej co po prostu lzej - to juz jest 1:1
w odczuciach, czyli remis. Ulzylo mi, bo istnieja metody skutecznej odpowiedzi
na zachowania obrazliwe.

> Nie usprawiedliwiam pan Krokosa, ale sprzeciwiam sie takiemu zlatwieniu
> sprawy jekie zaprezentowales (zareprezentowaliscie).
> Za drugim razem to juz pewnie nie bedziesz czekal na te 2 listy sprzeciwu,
> a potem majac za soba poparcie calej spolecznosci internetu bedziesz
> przywolywal do porzadku wszytstkich niepoprawnych. A oprogramowanie
> jest juz przeciez gotowe.

Nie odnosisz wrazenia, ze sam powoli kierujesz sie w strone pomowien i do
tego dotyczacych przyszlosci. Chyba nie miales takiej intencji?

> Rozumiem, ze jak kazdego administratora boli cie te marnowanie miejsca na
> dysku, jakie jest spowodowane mnogoscia listow pana Krokosa. To zapychanie
> laczy niepotrzebna informacja i wiele innego marnotrawstwa sprzetu,
> mozliwosci itp.

Zaraz, zaraz, tak drastyczna reakcje wywolal nie sam zalew listow od
szanownego pana Krokosa tylko ich obrazliwa tresc i sposob ich dystrybucji.
Ja odnioslem wrazenie, ze ten pan kpil sobie nie tyle z konkretnych osob
(choc konkretne obrazal), ale z wszystkich list *.pl.

Nie bylo mowy o zadnym natychmiastowym dzialaniu. Pan Krokos otrzymal
ostrzezenia - ktore rowniez wykpil. Czy Twoim zdaniem nalezalo w tym
momencie spuscic uszy?

> Czy podobnie postapisz wobec osoby, ktora choc niezrownowazona
> psychicznie, zyjac we wlasnym swiecie i nie stanowiac zadnego
> zagrozenia bedzie wysylac mnostwo roznych dziwnych,niepotrzebnych, a
> nawet obrazliwych listow i nie bedzie reagowala na twoje upomnienia
> czy upomnienia inych ludzi.

Obawiam sie, ze przy zalewie listami od osob przez Ciebie wymienionych
o takiej wlasnie formie (i braku na to reakcji) lista moglaby przestac
pelnic swoja funkcje. Zamiast forum wymiany informacji bylby to
`ogolnoswiatowy kosz na smieci'.

> Czy podobnie bys postapil gdyby to nie chodzilo o warte tylko
> o mordowanie ludzi?

Powiem szczerze - troche przesadziles. Trzeba umiec rozrozniac skale
zagadnien. Nie od rzeczy jest tu rowniez cos wspomniec o znanym
powiedzonku `Ni z gruszki, ni z pietruszki' ;-). Czy uwazasz, ze Ci
co zareagowali na dzialania pana Krokosa mieli na celu wlasnie
ochrone dobrego imienia Warty? A moze chodzilo jednak o cos innego,
moze chodzilo o caloksztalt dzialan nadawcy?

> --
> piotr pogorzelski
>
> ps.
> przepraszam za miejscami zlosliwy ton, bynajmniej nie mialem zamiaru
> nikogo urazic, po prostu pisze co czuje.

PS. Moj PS brzmi tak jak Twoj (o ile nie naruszam praw autorskich :-) ).
Zapewniam Cie, ze duzo osob moze taki PS dolaczac do wiekszosci swych
listow. Do osob tych nie zaliczylbym jednak pana Krokosa...

Pozdrowienia,
  _/_/_/ _/_/_/ _/ _/ WWW: http://www.ia.pw.edu.pl/~tkruk
    _/ _/ _/_/ E-mail: T.Kruk_at_ia.pw.edu.pl
    _/ _/ _/ _/ Telefon: (0 22) 660 53 88
   Tomasz Jordan Kruk Politechnika Warszawska (COI PW, IAiIS PW)