Re: M$ Exchange

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_beauty.ternet.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 11:18:11 MET DST

On Tue, 6 Aug 1996, Piotr Karocki wrote:

> Darku, kompletnie nie rozumiesz, o co chodzi w tym czytaniu poczty z
> roznych zrodel jednym programem.
> Exchange daje ci to, ze poczte z MsMail, X.400, SMTP i paru innych sieci
> mozesz czytac w ich wlasnym formacie.
> W Pine (i innych) mozesz czytac poczte wyslana przez X.400, ale tylko
> wtedy, gdy po drodze cos ci ja przetlumaczy do SMTP.

Tlumaczyc na SMTP to mozna, ale do transportu a nie do czytania ;-)

A czy dla uzytkownika to nie wszystko jedno w jakim formacie jego program
pocztowy rozumie poczte, skoro uzywa go do calej przychodzacej/wychodzacej
poczty ?

Jesli mam jakis "system pocztowy", to nie jest wazne ile programow tam
dziala i co ktory robi. Wazne jest ze pisze "pine <enter>" i widze cala
poczte. Reszta interesuje mnie tylko kiedy to instaluje ;-)

Poza tym moge dokleic dowolny rodzaj poczty, a w takim "kombajnie" jak M$E
juz nic nie moge..

* Nie jest wazy sposob w jaki dana aplikacja/system dziala - wazne jest co
daje na koncu i jak to wyglada dla uzytkownika.
(przynajmniej dla mnie)

ps. Przypomina mi to troche "serwer aplikacji" znany jako winda NT ;-)

   - Bye! -

== darecki_at_beauty.ternet.pl == fido 2:480/86.3 ==