Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet)

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 10:49:19 MET DST

Janusz A. Urbanowicz wrote:
> Ograniczyłeś internet do Windows a to jest tak jakbyś powiedział ze
> wszystkie samochody są jak maluchy.
GDZIE TO ZROBILEM??
napisalem, ze jest to 'taki WinHelp', w znaczeniu 'takie jak', 'podobnie
dzialajace', 'skonstruowane na podobnej zasadzie'.

> poczty jak sie dostaje 1-2 listy dziennie a nie do tego jak sie dostaje
> 20-50, i 300-500 newsów. A poza tym, czy można zrobić filtr na
> poczte/killfile ? To sie czasami przydaje, mnie np. jakiś wariat dosyć długo
> wysyłał swoje teksty propagujące kazirodztwo i znudziło mu się dopiero jak
> zacząłem to filtrować. Po trzech tygodniach bez odpowidzi zwątpił. A ja
> jestem za nerwowy żeby nie odpisywać jak coś takiego widzę. W NS news nie
> znalazłem czegoś takiego jak porządny threading, kill/junk thread i inne
> tego typu niezbędne funkcje.
* poczta.
 otrzymuje okolo 100 listow dziennie, w tym okolo 15-20 raportow z
mirrorow i inszych automatow (po przetworzeniu skryptami sa to ladne
zestawy linkow do nowych plikow etc). odbieram to Netscape Mailem, ktory
chcialem poczatowo uzyc tylko po to, by posortowac maile w wygodny
sposob (metody elmowskie nie sa wcale wygodne).
 zaznaczanie kolorami cytatow jest wg mnie bardzo sympatyczne,
sortowanie i watkowanie maili tez istnieje.
 killfilow na maila nie ma, fakt, ale mozesz posortowac po autorze,
zaznaczyc wszystkie jego maile, zrobic delete, i przesortowac po dacie,
aby wrocic do poprzedniego ukladu (albo uzyc filtra z elma, wszak on
filtruje przed wstawieniem do mailboxa /usr/mail/$user)

* newsy.
 killfile nie ma, i mi go brakuje; ale poniewaz rowniez brakuje mi czasu
na 'monitorowanie' duzej czesci grup, ktore bym chcial, i w ogole na
newsy jako takie, nie jest to duzym problemem :)

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,