Re: PODZIEKOWANIA pelne watpliwosci

Autor: Michal Jastak (warlock_at_ncac.torun.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 09:42:45 MET DST

Tomasz Lukaszewicz (tlukasz_at_students.mimuw.edu.pl) wrote:
: jeszcze jednej formie nadużyć z kontami:
: administratorzy zakładają konta
: swoim znajomym, tudzież innym administratorom. Dla mnie, jako dla szarego
: juzera, to jeszcze większe nadużycie! Mam nadzieję,
: że nie zdarzyło się to
: adminom piętnującym tego pana korzystającego z konta żony...

tak sie akurat sklada ze zaden z nas nie popelnil jeszcze tego najwiekszego
w zyciu bledu i nie ozenil sie, jestesmy stanu wolnego, rodziny mamy daleko
od torunia, jedyni nasi znajomi maja juz konta na naszym Wydziale jako
studenci, wiec nie mamy komu nielegalnie zakladac kont, a jesli nawet ktos
taki by byl, nie sadze zeby ktorys z nas to zrobil
pozdrowienia

--
M. Jas'tak