Re: NASK udusil Maloke

Autor: Piotr Zawicki (plz_at_info.nask.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 12:18:23 MET DST

Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Piotr Zawicki <plz_at_news.nask.pl> wrote:
:: Do licha ! To nie NASK, tylko PLZ jest niereformowalny !!! Zrozumcie Panowie,
:: prosze, ze ja rowniez mam prawo miec WLASNE zdanie, o ktorym prof. Hofmokl
:: nie musi wiedziec (o ile on w ogole wie o moim istnieniu !!!).

: Nie uwazasz, ze jesli pracownik wypowiada sie na temat wlasnej firmy, to
: ma to jednak pewna wage?

: Np. jesli ja pisze cos na newsgrupe .rowery, to to czy korzystam z
: konta uczelnianego czy nie i co mam w sig'u, raczej nie ma znaczenia -
: ale gdybym bedac pracownikiem Uczelnianego Centrum Informatyki AGH
: zaczal wyglaszac swoja praywatna opinie, np. ze studenci powinni placic
: za dostep do Internetu (nie, nie uwazam tak - to tylko przyklad!), to
: przez niektorych mogloby to byc odebrane dosc powaznie, nie sadzisz?

Popatrz na to inaczej: moj .sig zawiera po prostu moj adres i telefon.
A ze sa to adres i telefon sluzbowy to zupelnie inna sprawa ...

: Ale nie drazmy tego wiecej - rozumiem, ze po prostu Ty, jako
: pracownik NASK nie zgadzasz sie ze swoja prywatna opinia?

Inaczej: wypowiadam sie sam za siebie a mam tylko jednego .sig'a bo mi
sie nie chce pisac dwoch.

: Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow
PLZ

--
Tresci zawarte w tym liscie prezentuja zdanie moje i tylko moje. Tak lepiej ?