Re: NASK udusil Maloke

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 19:40:54 MET DST

Piotr Zawicki <plz_at_news.nask.pl> wrote:
: Do licha ! To nie NASK, tylko PLZ jest niereformowalny !!! Zrozumcie Panowie,
: prosze, ze ja rowniez mam prawo miec WLASNE zdanie, o ktorym prof. Hofmokl
: nie musi wiedziec (o ile on w ogole wie o moim istnieniu !!!).

: +--------------------------------------------------------- plz_at_warman.org.pl +
: | Piotr L. Zawicki NASK - WARMAN | |
: | ul. Bartycka 18 | tel. (48) +22 6607602 |
: | 00-716 Warszawa, Poland | fax. (48) +22 410047 |
: +----------------------------------------------------------------------------+

Nie uwazasz, ze jesli pracownik wypowiada sie na temat wlasnej firmy, to
ma to jednak pewna wage?

Np. jesli ja pisze cos na newsgrupe .rowery, to to czy korzystam z
konta uczelnianego czy nie i co mam w sig'u, raczej nie ma znaczenia -
ale gdybym bedac pracownikiem Uczelnianego Centrum Informatyki AGH
zaczal wyglaszac swoja praywatna opinie, np. ze studenci powinni placic
za dostep do Internetu (nie, nie uwazam tak - to tylko przyklad!), to
przez niektorych mogloby to byc odebrane dosc powaznie, nie sadzisz?

Ale nie drazmy tego wiecej - rozumiem, ze po prostu Ty, jako
pracownik NASK nie zgadzasz sie ze swoja prywatna opinia?
Brzmi to dosc chorobliwie, ale jest nadspodziewanie czeste :-))

Hej.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow