Re: Internet Zaprasza Wszystkich Cybernautow!

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 11:53:55 MET DST

Dnia 1 Aug 96 o godz. 16:44, Mariusz Studzinski napisal(a):

> P.S. A jesli chodzi o sam miesiecznik to opisywanie stron www na
> polowie objetosci pisma to lekka przesada - wystarcza adresy i
> dwuzdaniowe omowienie - walenie zdjec na cala storne jest
> niepotrzebne.. Zato druga polowa pisma jest bardzo dobra.
A mnie np. to odpowiada, ze nie tylko wiem ze istnieje strona na jakis temat,
ale tez od razu widze jak ona wyglada. Do wiekszosci tych stron nigdy nie
zajrze, bo po pierwsze mam malo czasu, po drugie ich tematyka rzadko mnie
interesuje. Ale jakbym kiedys gdzies przypadkiem chcial zajrzec, to znajomosc
wygladu tej strony, a wiec w pewnym sensie stopnia profesjonalizmu jej autora
(oczywiscie upraszczam sprawe) jest dla mnie dosc istotna informacja. I wg
mnie jest to bardzo sensowny pomysl.
Zreszta na zachodzie ukazuja sie cale ksiazki oparte na takiej wlasnie
zasadzie: spis stron www na rozne tematy ze screenami wlasnie. I calkiem
niezle sie sprzedaja.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl