Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 21:13:28 MET DST


Michal Mierzwa (mmierzwa_at_us.edu.pl) wrote:
: >A 65 letnia kobieta? Co zniej bylby za kierowca gdyby nie umiala sobie
: >zmienic kola...
: No wlasnie. Przeciez ta hipotetyczna osoba jadac, powiedzmy z Katowic
: do Gliwic, moze w razie jakiejs awarii zatrzymac sie i z pierwszego
: lepszego telefonu, ktore sa rozstawione co 100m wzdluz drogi,
: zadzwonic po pomoc techniczna. Co, nie ma zadnych telefonow????

Zyjemy w erze elektroniki. Telefony powinna miec dwa. Jeden w samochodzie,
drugi w torebce... Po co dralowac 100m.

Ale niektorzy po staremu uwazaja, ze powinna sobie zmienic kolo....

Jaroslaw Lis

+------------------------------------------------------------------------+
| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |
+------------------------------------------------------------------------+



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:58:38 MET DST