Re: szyszka (fwd)-final

Autor: Michal Jastak (warlock_at_ncac.torun.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 21:12:38 MET DST

Zbigniew Kobylski (zk1_at_aloe.komtel.torun.pl) wrote:
: Przepraszam. Napisalem ze nie dostalem powiadomienia o zablokowaniu
: konta. A powiadomienie jest! Znalazlem je po oblokowaniu
: (na czas skopiowania zawartosci).

List Mariusza, ktory raczyl Pan opublikowac, nie wydaje mi sie oficjalnym
zawiadomieniem o blokadzie konta, nie zmienia sie zamkow i nie zostawia
wiadomosci o tym wewnatrz mieszkania, przynajmniej my tak nie postepujemy.
Prosze nie publikowac prywatnej korespondencji, bo skutecznie zniecheci Pan
wszystkie osoby pragnace ja z Panem utrzymywac.

: p.s. I pamietajcie , nie pomagajcie nigdy innym, bo was kara za to spotka
: - konto wam skasuja na przyklad ;-) (patrz nizej)

Byl Pan dzis dla administratorow na naszym wydziale tak porazajaco uprzejmy
ze gdyby nie zasady naszego Wiedzminskiego ;) Kodeksu, nie tylko nie
otrzymalby Pan ponownie zablokowanego konta na czas przeniesienia plikow,
ale nikt z nas nie trudzilby sie nawet by odpowiadac na Pana niesamowicie
celne uwagi.
z powazaniem, mam nadzieje ze po raz ostatni

--
M. Jas'tak