Re: NASK udusil Maloke

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 07:51:43 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Szymon Sokol <szymon_at_uci.agh.edu.pl> wrote in article
<4tnpl0$nq9_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
> S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>
> : Tak jest na AGH uczelni z zalozenia technicznej. Czy tak jest tez na
> : akademiach medycznych i na przyklad wydzialach prawa? Czy tak jest na
FUW w
> [...]
do
> : Caltech, chcesz dalej prownywac? A poza szkola? jaki masz szanse na
> : Intrenet? I to nie do pracy ale jako hobby?
>
> AGH do Caltech albo i MIT będę porównywał, gdy Polska będzie mieć
> powierzchnię i ludnoœć takš jak USA... aha, i gdy nam jakaœ dobra
> dusza z użyciem wehikułu czasu historię poprawi. Na razie mogę np.
> porównać AGH do Uniwersytetu Brukselskiego, gdzie byłem 4 lata temu
> na stażu - i zapewniam, że porówanie wypada z korzyœciš dla AGH.
> Przynajmniej jeœli chodzi o sprawy sieciowe.
Panie Szymonie po prostu AGH jako uczelkni techniczna nie wydawala mi sie
sie miernikiem dostepu do internetu dla studentow. Taka na przyklad
Politechnika w Bialymstoku ma jedno lacze 28.8 z Warszawa........ I co oni
tam maja zrobic?
Pozdrawiam.