Re: Czy TPSA nas oszukuje?

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 07:59:50 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Ryszard Korwin-Mikke <rmikke_at_altkom.com.pl> wrote in article
<4tnmf3$ipd_at_parnas.mimuw.edu.pl>...
> S.D.:
>
>  |Nie masz poejcqai jak to dziala, prawda?
>  |Mamy w usiech ANI poza tym jak zadzwonisz i powiesz na pozycji 25 masz
>  |rozmowe do Chicago ktorej nie wykonales to wiadomo ze rachienk w reku
masz
>  |i ty to ty.
>  |Czy tak sie wam w TPSA tlumacza, ze chodzi o ochrone prywatnosci?
>  |ROTFL
>  |PS Co to ANI to wiesz, nie?
>
> Ja tam nie wiem, co to jest ANI, a na rachunkach jest tylko
> suma. Po wydruk ze wszystkimi polaczeniami trzeba sie
> pofatygowac do TPSA...

przepraszam odgryzalem sie fachowcom AIN to autoamatic number
identyfication czyli cyforowa inforamcaj o nuemrze ktora jest
transportowana jako informacja w czasie rozmowy telefonicznej.
Czy to nie dziwne ze do firmy TELEFONICZNEJ trzeba pojsc a nie mozna
ZADZWONIC w swojej sprawie? w USiech takie firmy nawet nie maja biur
fizycznych dal obslugi klienta tylko obsluge przez telefon.......