Re: Czy TPSA nas oszukuje?

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 17:27:39 MET DST

In article <01bb7e15$5919d9e0$128ae7ce_at_mycomputer.superlink.net>,
S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>--
>
> Wyslal Slawek.
> mailto: nyce_guy_at_irc.pl
>
>Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
><4tkcsa$sq4_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>az

>Nie masz poejcqai jak to dziala, prawda?
>Mamy w usiech ANI poza tym jak zadzwonisz i powiesz na pozycji 25 masz
>rozmowe do Chicago ktorej nie wykonales to wiadomo ze rachienk w reku masz
>i ty to ty.

A ja sie zawsze zastanawialem dlaczego tak sie crackerom latwo udaje
wykorzystywac social engineering. I ludzka latwowiernosc.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
administrator of eris.phys.uni.torun.pl and pec.torun.pl domain