Re: NASK udusil Maloke

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 13:52:41 MET DST

On Tue, 30 Jul 1996 22:06:23 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz
Bodaszewski) wrote:
><FLAME>
>Zdaje sie, ze jestes studentem anglistyki ? Na pewno dobrze znasz
>angielski, ale Twoje umiejetnosci czytania po polsku pozostawiaja
>wiele do zyczenia - popracuj nad tym... :-o
><ENDFLAME>

 :))) cios prosto w serce. Trafiony, zatopiony :))

> [...]
>jestes humanista, lubisz komputery i chcesz korzystac z Internetu
>nie oznacza, ze tacy sa WSZYSCY humanisci. Uczylem juz poslugiwania
>sie komputerem kilku prawnikow i polonistow - bylo to piekielnie
>niewdzieczne zadanie. Jedyne wytlumaczenie dzialania komputera,
>jakie do nich docieralo to takie, ze tam w srodku siedza madre
>krasnoludki. Nie umieli tez w zaden sposob algorytmizowac wlasnych
>dzialan. Usilowali uczyc sie obslugi programow metoda 'zeby zrobic
>cos-tam, nacisnij Enter, Enter, F3, F4' - bez zrozumienia, dlaczego

A czy mozesz powiedziec z reka na sercu, ze taka sama sytuacja nie
powtorzyla sie z ludzmi z wyksztalceniem technicznym? Tak sie sklada,
ze znam paru takich ludzi - to zarowno chemikow, specjalistow
elektrykow i przedstawicieli paru innych zawodow, ktorzy do komputera
podchodza jak do jeza.

>Uwazam, ze KAZDY student, SZCZEGOLNIE na kierunku humanistycznym,
>powinien miec konto, bezproblemowy dostep do terminala, i OBOWIAZKOWE
>ZALICZENIE LUB NAWET EGZAMIN z umiejetnosci poslugiwania sie poczta
>elektroniczna, newsami i WWW. I o to wlasnie mi chodzilo w cytowanym
>przez Ciebie tekscie - nie mam pojecia, jak mozna go bylo do tego
>stopnia zle zrozumiec. :(
>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_telbank.pl

Moze rzeczywiscie zle Cie zrozumialem ale jestem nieco przewrazliwiony
na punkcie tematu humanista Vs komputer. Jesli zas chodzi o
wprowadzenie kursu obslugi komputera jako obowiazujacego na kierunkach
humanistycznych to tocze o to batalie juz od 3-ch lat. Na razie nic mi
sie nie udalo osiagnac i pewnie nie uda (na piatym roku bede mial juz
inne, ciekawsze zajecia). Jak na razie wladze uczelni uwazaja, ze dla
przecietnego humanisty wazniejsza jest lacina i psychologia niz
wspolczesna technika.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

** I'm Elite - Give warez, d00dz!! :) **