Re: NT

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_beauty.ternet.pl)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 21:46:57 MET DST

On Thu, 11 Jul 1996, Jarek Lis wrote:

> Dariusz Margas (darecki_at_beauty.ternet.pl) wrote:
> : Hej!
> : Gdzie ci prawdziwi znawcy NT?
> :
> : Tyle tu bylo o wyzszosci NT na unixem, a na moje proste pytanie nikt nie
> : odpowiedzial :(
>
> Z tym piorem? ... Wiesz - dokup sobie to pioro i nie zawracaj glowy...
> :-).

hehehe.. to nie moje NT.. i cale moje szczescie :-)

> A najprosciej to przeinstaluj Windows. Tylko po skasowaniu zastanow sie czy
> na pewno chcesz instalowac :-).

Jakby ten dysk byl moj, to bylby dawno sformatowany, a modem instalowalbym
pod linuxem...

> P.S. taki kwiatek:
> >
> hmmm, if you don't know enough yourself then why are you trying to push
> a customer into buying one product over another? Clearly they are looking
> to you for advice and you seem incapable of providing it.
>
> Czy to na natkiej zasadzie ludzie chwala NT?

tego nie wiem - ja nie chwale NT

****

Mimo wszytko myslalem, ze moze chociaz Piotr Karocki napisze.. "alez to
proste, klikniesz se tu i tam.. i jazda.." ale widze ze nikt nie zna NT :(
Wniosek: albo takie to trudne (a pod linuxem takie problemy to minuta..),
albo takie zle, ze nikt nie uzywa...

To juz nie wiem co myslec....

   - Bye! -

== darecki_at_beauty.ternet.pl == fido 2:480/86.3 ==