Re: TPNET - routing

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 19:48:28 MET DST

On Tue, 2 Jul 1996, Zbigniew Zych wrote:
> PS: Ale gdyby tak sie dalo zrobic loklane lacza, np:
> MAN Krakowski - TPNET - Telbank - inne
> to ja jestem za - recamy, nogamy, i czym tam jeszcze dysponuje ;)
Rozmawialem wczoraj z dyr. Kepkowiczem z CST i zadeklarowal on chec
wykonania takich polaczen z routingiem statycznym. Bedzie to mialo
oczywiste wady ale przynajmniej mozna bedzie ruch z naszych "farm PPP"
zamknac na krotszej drodze do najpopularniejszych serwisow po
"akademickiej" stronie. Oczywiscie do dzialania nalezy przystapic spokojnie
i przede wszystkim tam gdzie routery stoja "plecy w plecy".
Proponuje wiec zeby dogadac sie z lokalna obsada Polpaku co do szczegolow
fizycznych polaczenia. Z mojej strony sluze pomoca przy konfiguracji
routerow po stronie TPNET.
Pozdrawiam.
                                Konrad