Re: TPNET - routing

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 02 Jul 1996 - 12:08:40 MET DST

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:

: Wg mnie odpowiedz na drugie pytanie jest taka, ze NASK nie byl przygotowany
: na to, ze w Polsce pojawia sie sieci z niezaleznym wyjsciem na swiat i ruch
: Polska-Polska bedzie szedl przez USA... Opracowujac cennik sadzili zapewne ze
: caly ruch .pl<->.pl bedzie szedl po laczach wewnatrz kraju, a wszystko co

To bardzo glupio sadzili, a na dodatek byli zapewne slepi i glusi, gdyz
od dawna mowilo sie o postawieniu oddzielnego lacza przez kogos
- mowilo sie tez o plotkach o TPSA flirtujacym z Internetem, a bylo
przeciez jasne, ze ktos z takimi zasobami finansowymi i ambicjami
nie podepnie sie na to ledwo dyszace lacze do Szwecji...

--
	Leszek.