Re: I co z tym przekodowywaniem w Netszkapie?

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 17:39:42 MET DST

Jaroslaw Strzalkowski wrote:

> Optymalniej byloby zeby przekodowania do ISO zrobic raz - na etapie
> wprowadzania danych do przestrzeni dyskowej serwera, ale chyba
> jeszcze nie ma odpowiednich narzedzi do organizacji takiego podejscia do
> problemu.

Nie. Bylo by o wiele gorzej. Dla piszacych te strony. Trzeba by wprowadzic
odpowiednie filtry do wszystkim mozliwych edytorow NT, 95 a nawet 3.11
(serwery NT zwykle sa w takich wlasnie sieciach), z ktorych ktos moglby
chciec edytowac strony WWW (tj. nie tylko edytorow HTML a ale tekstowych).

Przekodowywanie na wyjsciu jest jednak najwygodniejsze. Chyba, ze komus
narusza to jakies swietosci ;-)

PS. Zauwazcie, ze od kiedy Netszkapa zrobila przekodowywanie,
zaakceptowalem to ze ogon (ISO) merda psem (1250) ;-)))))
U mnie jednak z powodu decyzji dyrektora _w ogole_ nie ma stron po polsku!

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland