Re: Netscape 3.0b5 - co nowego

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 17:30:12 MET DST

Piotr Karocki wrote:

> a jakie sa roznice pomiedzy 3.0b5 a 3.0b5a??

Pewnie jakims bugiem tak przykrym, ze sie oplacilo wymieniac pliki po trzech
dniach. Gdybym mial zgadywac to "wyciek pamieci" (nieoddawanie alokowanej).
Szkapa 3.0b5 zjadla mi dzis 16MB pamieci (a raczej to co zostawil Bill Gates) w
ciagu trzech godzin. Poprzednie wersje tak sie nie zachowywaly. Sciagnalem juz z
Cyfronetu wszystkie nowe pliki 3.0b5a (dla Win) i wymienilem na naszym serwerze.
Innym tez radze ten "mikroupgrade". Nie wiem jak dla innych platform - na naszych
serwerach unixowych czekamy do ostatecznej wersji 3.0.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland