Re: I co z tym przekodowywaniem w Netszkapie?

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 00:40:20 MET DST

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
[...]
: Ale zachcialo mi sie sprawdzic, czy rzeczywiscie, tak jak ktos tutaj pisal,
: mozna przekodowywac "w slepo", to znaczy strony ktore sa zakodowane w kodzie
: Windows tez traktowac jakby byly w ISO. Korzystajac z tego ze mam na swojej
[...]
: I tu klops!
[...]

Oczywiscie, ze klops. Serwer powinien podawac ISO, a nie CP1250 :-)

To jest kolejny przyklad na to, ze niedobrze, kiedy serwery nie serwuja
ISO 8859-2.

--wojtek