Re: Routing, lacza (Re: TPNET - routing)

Autor: Adam Kubicki (mikee_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 16:39:39 MET DST

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Artur Czechowski (arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl) wrote:
: : Lukasz Ploszajski (lukasz_at_legolas.nask.waw.pl) wrote:
: : [...]
: : > A zreszta co szkodzi, ze ruch idzie przez Stany, jesli np. tamtedy idzie
: : > szybciej lub taniej?
: : Jezeli faktycznie idze szybciej, to dla mnie osobiscie to nawet lepiej. Jest
: : jednak druga strona medalu - kiedys tam obilo mi sie cos o uszy,
: : ze z_jakis_tam_wzgledow (chyba obronnych, albo bezpieczenstwa, albo jakos
: : tak) wiadomosci chodzace po Polsce nie powinny wychodzic poza obszar naszego
: : kraju.

Troche to dziwne, bo dla sieci VSAT kiedys (moze nawet i teraz) dla sieci z
hubem centralnym ten hub *musial* byc w PL, sytuacja z tpsa/nask z ich
satelitami jest podobna, a tu nie ma takich ograniczen

-adam