Routing, lacza (Re: TPNET - routing)

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 16:19:07 MET DST

Lukasz Ploszajski (lukasz_at_legolas.nask.waw.pl) wrote:
[...]
> A zreszta co szkodzi, ze ruch idzie przez Stany, jesli np. tamtedy idzie
> szybciej lub taniej?
Jezeli faktycznie idze szybciej, to dla mnie osobiscie to nawet lepiej. Jest
jednak druga strona medalu - kiedys tam obilo mi sie cos o uszy,
ze z_jakis_tam_wzgledow (chyba obronnych, albo bezpieczenstwa, albo jakos
tak) wiadomosci chodzace po Polsce nie powinny wychodzic poza obszar naszego
kraju. Zdaje sie, ze tego argumentu uzyto gdy chyba Szymon zaproponowal,
aby zupgradeowac lacze do Wiednia i puscic je z Krakowa a nie z W-wy
(chodzilo wtedy o to, aby w przypadku pady W-wy mozna sie bylo wydostac
na swiat). Cala ta sprawa powinna byc gdzies w archiwach.

No i problem wyjscia Polski w swiat dalej jest nierozwiazany - w przypadku
padu W-wy podlaczeni via NASK nie wyjda na swiat.

Pozdrawiam

--
-- Artur 'Czesiu' Czechowski   finger arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl for PGP key
-- http://ibm.uci.agh.edu.pl/~arturcz/                 e-mail: Czesiu_at_irc.pl