Re: TPNET - routing

Autor: Maciej Lopacinski (MLOPACI_at_gazeta.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 16:27:05 MET DST

> To ja mam takie malutkie pytanie: czy, skoro ruch z Polski do Polski idzie
> via nie-Polska, to czy placi sie za pakiety jak za pakiety do Polski, czy
> jak za pakiety za granice? A jesli to pierwsze, to jak sie ma to do
> uzasadnienia wiekszych oplat pobieranych przez NASK w ruchu zagranicznym
> niz w krajowym?

Jak za ruch krajowy. Nask rozlicza Cie wg sieci do ktorej wysylasz,
a nie rzeczywistej drogi pakietu.

|                                      |         Maciej Lopacinski |
|                                      |     Dzial Telekomunikacji |
|                                      |          Gazety Wyborczej |
|                                      |       tel. (+4822) 401481 |
|                                      |    M.Lopacinski_at_gazeta.pl |