Re: Cennik WARMANa

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 30 May 1996 - 15:52:44 MET DST

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: Moim zdaniem to NASK nie ma co "odsylac" do WARMANa, bo to jest fizycznie
: jedna i ta sama instytucja, z tym samym adresem biura, numerem telefonu i
: faxu. Pewnie NASK przyjmuje klientow w jednym pokoju a WARMAN w drugim obok.
: I chyba jest tak (nie jestem w Warszawie, to nie wiem na pewno), ze
: przylaczaniem wszystkich klientow z Warszawy do NASKu/WARMANa zajmuje sie
: WARMAN, a bezposrednio NASK tylko tych spoza Warszawy.
I pewnie chcialbys wiedziec, dlaczego?
Podejrzewam (ach, ta moja podejrzliwa natura...) prosty powod:
KBN daje MANom dotacje na rozwoj... w ten sposob WAR-MAN (czyli Wojenna Siec
Miejska) dostaje z jednej strony forse od klientow (przewaznie
finansowanych przez KBN), a z drugiej wprost z KBN, tak jak inne
MANy. A ze ten MAN akurat jest zwiazany z NASK jak dwa kwarki w
jednym protonie... ;->

--
                     Szymon Sokol -- Network Manager
 U   U M   M M   M   University of Mining and Metallurgy, Computer Center