Re: TPNET a PPP

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_beauty.ternet.pl)
Data: Thu 30 May 1996 - 13:54:47 MET DST

On Thu, 30 May 1996, Jarek Lis wrote:

> Grzegorz Nowak (grzes_at_v-lo.krakow.pl) wrote:
> : > po uzyskaniu polaczenia. Uzgodni adresy i jazda... (po PPP)
> : Coz, wlasnie tu jest maly problem. Czasami potrzebny jest adres IP
> : gateway'a. Zauwazylem, ze BOOTP na SLIP'ie podaje mi moj adres IP, adres
> : netmaski oraz adres gateway'a.
>
> Wlasciwie, to po co Ci gateway? Przeciez wiadomo, ze jest on na drugim koncu
> kabla...

Bingo!

Kiedys staralem sie to tu przedstawic, ale jakos bez wyniku :(

Bede wiec nudny i powiem jeszcze raz - do polaczen typu Point-to-Point
nie sa potrzebne adresy. Wystarczy, ze wiadomo na ktorym interface siedzi
dany remote-point, bo jest on tam _JEDYNY_ !

   - Bye! -

== darecki_at_beauty.ternet.pl == fido 2:480/36.3 ==