Re: TELBANK (Co to sa MANy)

Autor: Zespol Szkol nr 2 w Koszalinie (zs2_at_telbank.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 10:45:19 MET DST

At 20:38 96-05-14 +0200, you wrote:

>Hmmm... coraz wiecej MANow usamodzielnia sie i zaczyna spelniac funkcje
>normalnego komercyjnego providera (poza oczywiscie swoja dzialalnoscia na
>rzecz srodowiska akademickiego) rozliczajac sie rowniez na zasadach
>komercyjnych z NASKiem.
>Z kim podpisac umowe? U Ciebie to z Politechnika Slaska..., konkretnie z jej
>Centrum Komputerowym. ;-) Tzn. z tego co wiem to na razie jeszcze nie maja
>koncesji, ale lada moment beda ja miec.

>No nie... upadku MANow i przejscia na polaczenia 28.8 bym raczej nie
> [...]
Moze sie wcinam w dyskusje ale jak sie ma sprawa MANow (duze pieniadze dane
przez KBN ) do Internetu w Szkolach ?
Na podstawie KOSZALINA KOSMAN powiedzialbym ze jest to razaca
niesproawiedliwosc
i szastanie pieniedzmi podatnikow dlaczego jedne instytucje oddalone o kilka
km sa wlaczane (bardzo watpliwe wykorzystanie ) a inne nie.
Kto tych ludzi rozlicza ?
Dlaczego jedni placa a innym ktos (nasz budzet daje)?
Zdzislaw Knap
Zsepol Szkol nr 2 Koszalin