Re: Novell kontra NT (Re: A ja o polskich literkach...)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 13 May 1996 - 14:19:21 MET DST

Cezar Cichocki (cezar_at_freud.psych.uw.edu.pl) wrote:
: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: : Tomasz Kosinski (tomkos_at_infoservice.com.pl) wrote:
: : : > Ale siec NT to juz chyba nie
: : : > bedzie tansza od sieci Novell...
: Jezeli chodzi o cene samego systemu to niestety Novell jest zdecydowanie drogi.
: Natomiast biorac pod uwage wymagania sprzetowe systemu (tzn ile trzeba zaplacic
: za servera) to zeby uzyska podobny komfort pracy na NT potrzebna jest wielokroc
: silniejsza maszyna.

Jesli wierzyc zachodnim opracowaniom, to koszt NOS (sieciowego systemu
operacyjnego) stanowi i tak ponizej 10% kosztow usieciowienia.
I to chyba prawda, za wyjatkiem sieci dla wyjatkowo ubogich...

: coz, to i tak nie zawsze dziala (mowiac najogledniej). Tak sie skalada, ze pracuje
: na NT Server od ladnych paru miesiecy i zgdzam sie ze jest to najbardziej
: stabilny z prodoktow Microsoft.

Wlasnie - jak to jest ze stabilnoscia NT? Z jednej strony slysze glosy
uzytkownikow, ze chodzi stabilnie, z drugiej strony kolega mi mowi, ze
zawiesil ze dwa razy usilujac cos z Wordem porobic.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |