RE: Novell kontra NT (Re: A ja o polskich literkach...)

Autor: Hubert 'huber' Janczak (janczak_at_alpha.sggw.waw.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 12:53:31 MET DST

>Ale za to lepsza i to zauwazalnie. Oczywiscie
>jesli jako seic rozumiemy glupie
>udostepnianie plikow i drukarek to Novell moze
>miec jeszcze sens. Jesli jednak w gre wchodzi
>serwer aplikacji to i NT i Unix bija na glowe
>Novella.

        Co rozumiesz pod pojeciem "server aplikacji " ???
inteligentny dysk twardy czy tez mozliwosc zdalnego uruchamiania zadan na
NT serverze. ??
Jesli to pierwsze to kup sobie Novella a jak to drugie to PCet to bedzie malo
lepiej kupic alphe ale jak juz masz alphe to czyt nizej :)

>Windows NT tworzony byl jako bezposredniu
>konkurent Unixa dla stacji roboczych i serwerow.
>Naprawde bardzo wiele dziedziczy z teych dokonan
>(i VMS). Ze zwyklymi Windowsami ma tylko podobny
>inteface uzytkownika. I na tym (i API WIN32)
>podobienstwa SIE KONCZA!!!

        Nie do konca : znajdz mi ftp server z programami
typu GNU dla NT. Jak znasz to daj znac :)) bo glupi
namerver dla NT dla ALPHA procesors kosztuje cos kolo 400$

a za unixowego czy vmsowego place tylko tyle co za prad
potrzebny do przeslania binariow czy zrodel.
W sumie NT to bym raczej nie polecal : to juz lepiej
postawic VMS'a czy unixa z serverem Patchworks :
uzytecznosc takiego zestawu jest o nie bo wyzsza.

>Tomasz Kosinski tomkos_at_infoservice.com.pl

                        huber