Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_cassandra.sggw.waw.pl)
Data: Thu 09 May 1996 - 13:57:36 MET DST

> no to co?

Jesli nie rozumiesz co to ma za znaczenie to albo nie mamy o czym
rozmawiac albo kup sobie ksiazke i poczytaj jakie sa rodzaje terminala.

> masz zle skonfigurowany PC w takim razie. jak jeszcze mialem 3.11, i to
> przyniesione do pracy, to Netscape mi sie ani razu nie powiesil, a
> wlaczony byl po 8 godz/dobe i wcale nie w stanie idle

No Ty jako fachowiec od PC moze mi powiesz co ja mam zle skonfigurowane ?

> wg mnie P5 i 16MB, ale znow, masz moze jakies konkretne dane, czy tylko
> swoje przypuszczenia?

Jak pisze ze 486 to 486 jak nie wiesz co to to kup sobie ksiazke.
Gdzie napisalem ze to P5 ???

A moze diagnoza dla MS jest P5 i 16M minumum ?
Jak tak to rozumiem.

         Slawomir 'Cwaniak' Sidor Centrum Informatyczne SGGW, Warszawa