Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 09 May 1996 - 12:46:03 MET DST

Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:

: > 2a: Elmem mozna czytac poczte na XT z Herculesem
: no to co?

To, ze Tobie dyrekcja nie kupi peceta, a wiekszosci innych osob
ich dyrekcja albo nie kupi nic, albo raczej peceta niz HP9000 :)

: > 5. PC to 486 8M
: wg mnie P5 i 16MB, ale znow, masz moze jakies konkretne dane, czy tylko
: swoje przypuszczenia?

Twierdzisz, ze standardowy pecet to pentrumna z szesnastoma? Wybacz, ale
chyba sie obracasz w srodowisku giercomanow ;)))

--
	Leszek.