Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 09 May 1996 - 15:03:17 MET DST

Slawomir Sidor wrote:

> No Ty jako fachowiec od PC moze mi powiesz co ja mam zle skonfigurowane ?
byc moze chcialoby mi sie zagladnac do twojego config.sys, autoexec.bat,
win.ini oraz system.ini, ale ty mozesz to zrobic rownie dobrze.

> Jak pisze ze 486 to 486 jak nie wiesz co to to kup sobie ksiazke.
> Gdzie napisalem ze to P5 ???
"5. PC to 486 8M" zabrzmialo jak podanie przecietnej konfiguracji na swiecie,
ktora wg mnie jest "P5 16M". do tego nie potrzebuje ksiazki, zreszta, czytam
ich dosc duzo bez twojej pomocy

> A moze diagnoza dla MS jest P5 i 16M minumum ?
> Jak tak to rozumiem.
to ty sobie moze poczytaj ksiazke, dowolna o Win95; na poczatku powinienes miec
wymagania. Na P5 i 16M po prostu nie czekasz na efekty (poza Corelem).

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,