Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 08 May 1996 - 17:46:24 MET DST

Dnia 8 May 96 o godz. 16:17, Szymon Sokol napisal(a):

> Wniosek? Polipa prawie kazdy czyta pod Unixem, uzywajac jednej z
> wersji TINa (47 postingow), albo Netscape 3.0 (22 postingi), inne readery
> unixowe - chyba 7; pod MS-Windows (3.x i NT razem wziete) tylko 10!
> Ergo, MS-windziarze stanowia tylko okolo 15% populacji USENETu... tak?
Szymon, zapominasz ze polip jest tez lista dyskusyjna. Ja np. czytam go tylko
w ten sposob. Ilu jest takich?
Fakt, ze do newsow dla mnie tez najwygodniejszy jest tin. Czytanie newsow
tinem to jedyne co robie pod unixem z czynnosci nie-administracyjnych (no
nie, jeszcze czasem trzeba z nslookupa skorzystac) ;- ). Zwykle do pracy
uzywam (sic!) DOS-a (nie Windows!). Windows tylko do netszkapy (nie mam czasu
X-ow porzadnie skonfigurowac).
Na IRCu wiekszosc ludzi chyba tez pracuje z unixa. Ale to troche inna para
kaloszy... ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl