Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 08 May 1996 - 18:10:37 MET DST

In article <2102C34DC6_at_inf.wsp.krakow.pl>,
Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

>Szymon, zapominasz ze polip jest tez lista dyskusyjna. Ja np. czytam go tylko
>w ten sposob. Ilu jest takich?
>Fakt, ze do newsow dla mnie tez najwygodniejszy jest tin. Czytanie newsow
>tinem to jedyne co robie pod unixem z czynnosci nie-administracyjnych (no
>nie, jeszcze czasem trzeba z nslookupa skorzystac) ;- ). Zwykle do pracy
>uzywam (sic!) DOS-a (nie Windows!). Windows tylko do netszkapy (nie mam czasu
>X-ow porzadnie skonfigurowac).
>Na IRCu wiekszosc ludzi chyba tez pracuje z unixa. Ale to troche inna para
>kaloszy... ;-)
A ja mam takie pytanie do tina. Mam linuxa z X, xtermem wchodze na solaris.
odpalam tina i od tego moemntu za kazdym razem jak aktywizuje okienko z
tinem, tin dostaje spacje, co jest klopotliwe. Wina jest moja (znaczy
linuxa), solarisa, czy termcapa ?

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user
system administrator at eris.phys.uni.torun.pl  | finger fot PGP & Geek Code