Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 08 May 1996 - 17:17:21 MET DST

In article <31905D7F.75A7_at_cyf-kr.edu.pl>,
Piotr Karocki <yskarock_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:
>masz moze jakies dane apropo uzywania systemow na swiecie?

>korzystalem z elma i myslalem, ze lepszego nie mozna zrobic (lepszego,
>tj. m.in. wygodniejszego i elastyczniejszego). zainstalowalem
>Netscapowego mailera, bo chcialem zrobic porzadek w folderach. I okazalo
>sie, ze Netscape wygral. jest po prostu lepszy. fakt, na PC z 4MB nie za
>bardzo dziala, ale ja juz mam 32...

>typowy nieakademicki uzytkownik ma poczte w pracy. oparta zwykle wlasnie
>na MsMailu albo innej lokalnej.
>single user po dialupie ma faktycznie cos POP3 tylko dostepne.

No ja nie wiem.. tam gdzie obecnie pracuje to jest komercja i beda mieli
jako poczte to co im zaloze, a zaloze im jakiegos popmaila (prowdopodobnie
pegasus) a do www to beda mieli albo NCSA Mosaic (nie ma forsy na NS) albo
Xdenu via nfs lub novell + cos pod xwin. I bede im wybijal z glowy uzywanie
produkcji MS po tym jak wczoraj siedzialem 2h i probowalem zainstalowac
explorera z kompaktu. Explorer, owszem sie zainstalwoal ale nie moglem w
zaden sposob zmusic zeby sie zainstalowal MS Internet Client (kupa rozych
rzeczy) z tego samego kompaktu. W tym takze instalacji odmowily wszelki
potrzebne rzeczy systemowe, lacznie z cala kupa dll-i. I teraz esplorer jest
do skasowania..

Nalezy zaznaczac czy ma sie na mysli uzytkownika komercyjnego w polsce czy
na swiecie i brac pod uwage ze najpopularniejszym polskim LANem jest Novell,
co wiaze sie z nieco innym doborem narzedzi.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user
system administrator at eris.phys.uni.torun.pl  | finger fot PGP & Geek Code