Re: Jak to zinterpretowac ?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Wed 08 May 1996 - 09:02:44 MET DST

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: A takie zoladkowanie sie na liscie, i to na czlowieka, ktory akurat temu
: cennikowi nie jest winny, to niby jest skuteczniejsze?

Nie, to w/g mnie zupelnie bez sensu. Nigdy nie pisalem nic innego :)

: Zas co do /dev/null, to Maciek Uhlig widzial osobiscie cala ksiazeczke z
: wydrukowanymi protestami, ktora zrobiono w NASKu. Inna sprawa, czy cos
: zrobiono wiecej poza wydrukowaniem i oprawieniem... ;-> Ale w kazdym razie
: nie calkiem jest to /dev/null... ;->

No moze nie calkiem, ale prawie :(

: W Warszawie to rzeczywiscie jest szczegolna sytuacja, z tego wzgledu ze
: WARMAN jest wlasnoscia NASKu, czyli tym samym abonenci sa przylaczeni
: bezposrednio do NASKu.

Ano wlasnie.

: A co do Warszawy: w Warszawie jest kupe innych providerow. W tym co
: najmniej kilku z licencjami operatorskimi, ktorzy mogliby Cie podlaczyc
: laczem stalym. Na ogol sa tansi od NASKu. I z tego co wiem wiekszosc raczej
: nie liczy za ruch.

Pytanie do wszystkich: czy ktos zna providera w Warszawie, ktory
podlaczy mnie na 160 kbps (ew. 128 kbps) za pieniadze mniejsze niz
powiedzmy, 2000 zl/miesiac, z jakoscia porownywalna lub lepsza od
Warmana?

--
Greetings,
                                                KHC