Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Tomasz Kosinski (tomkos_at_infoservice.com.pl)
Data: Tue 07 May 1996 - 16:16:21 MET DST

Slawomir Sidor wrote:
> Tak do napisania telnet host.

A to dlatego kupuja po sklepach PC-ty z preinstalowanym Unixem. A sprzedawca
stara sie wcisnac M$ Windows jak moze - a klient mowi "tylko UNIX"

Przeciez Twoj adwersarz przytacza konkretne dane!!! Moze z nimi bedziesz
polemizowal.

> Boze skad sie tacy biora ?
> Wez ty idz do swojego roota i popros o skasowanie kont bo mi tu
> profanujesz siec jako calosc.Zalezy jak sie liczy - ale jesli chodzi o ruch i spedzany czas - WWW bije
reszte na glowe. Po za tym dyskusja polega (miedzy innymi) na tym - ze inni
moga miec inne zdanie niz Ty.