Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_cassandra.sggw.waw.pl)
Data: Tue 07 May 1996 - 15:00:28 MET DST

> a) zakladam, ze wiekszosc uzytkownikow sieci Internet uzywa PC.

Tak do napisania telnet host.

> Zakladam tez, ze Internet to przede wszystkim WWW.

Boze skad sie tacy biora ?
Wez ty idz do swojego roota i popros o skasowanie kont bo mi tu
profanujesz siec jako calosc.

A nie zakladasz ty czasem ze stacje benzynowe sa za duze zeby
zapalniczki napelniac ???

> Sam osobiscie mialem klopoty pod Unixem (dla mnie nie jest to system nadajacy sie dla
> uzytkownika, co najwyzej dla administratora; dla uzytkownika jest MsWindows) z odbieraniem

No tak .. tu pies siedzi trzeba umiec czytac.
A w MS wystarczy znac obrazki ... ale sie kiedys zdziwisz jak Ci
dzieciaki pozamieniaja ikonki :)

> Nie wierze, zeby udalo sie zmusic uzytkownikow do korzystania z nieszczesnego VI (ma on
> wielkie mozliwosci, zgadzam sie, ale zwykly edytor z NC 3.0 jest znacznie lepszy),

Idz sie upij z taka teoria ...

Ja przepraszam za forme wypowiedzi ale mnie ten czlowiek oslabia.

         Slawomir 'Cwaniak' Sidor Centrum Informatyczne SGGW, Warszawa