Re: w3cache and security

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 14:59:20 MET

Wojtek> Slusznie, bo to juz zaczyna byc dyskusja o sprawach
Wojtek> konfiguracji. Zreszta czesc tematow byla juz walkowana na
Wojtek> cached-admins albo na ircache. Dlatego dalsze postingi bede
Wojtek> wysylal ba cached-admins.

A ja ich nie bede widzial... Prosze, nie zmuszajcie mnie do
zapisywania sie na jakies listy mailowe. Mozemy dyskutowac
pl.comp.www, jesli uwazacie polipa za forum zbyt ogolne...

  MJ