Re: w3cache

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 11 Mar 1996 - 17:41:41 MET

Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) wrote:
: Czyli, w 20% wypadkow jest dzieki cache szybciej, a w 80% - niestety -
: wolniej.

: W takim razie calkiem powaznie proponuje zamknac kramik - to jest gra
: niewarta swieczki.

Dla AGH jest to obecnie 43%. Byloby wiecej gdybym mogl poswiecic wiecej dysku.
Pewnie teraz sie zmniejszy gdy zmniejszylem czas zycia tekstow w cache.
Wcale mi sie to nie podoba.

PS: czy Ty Michal aby przypadkiem za dobrych lacz nie masz? Dla mnie i
ludzi z mojego otoczenia roznica pomiedzy sciaganiem z oryginalu czy z
cache na ogol znaczaca.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow