Re: w3cache

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 11 Mar 1996 - 17:14:25 MET

Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl) wrote:
: No wlasnie o to mi caly czas chodzi: w3cache w Krakowie trzyma (trzymal?)
: dokumenty calymi tygodniami. Panie Jarku - czy Pan widzi informacje powyzej?!
: Gdyby tak przestawic arrowa to ja bede w zupelnosci usatysfakcjonowany, sporo
: innych uzytkownikow chyba tez. I wtedy faktycznie jest obojetne czy serwer
: sprawdza aktualnosc dokumentu, czy nie, bo i tak dostane dokument nie starszy
: niz jeden dzien.

Czytam i poprawilem. Ale niechetnie - sytuacja gdy dokumenty sa cache'owane
tylko przez 1 dzien wcale nie jest wlasciwa. Wiekszosc danych w WWW ma
charakter statyczny i dla nich trzymanie "ile sie da" (na ile miejsca na
dysku wystarczy) jak najbardziej ma sens.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow