Re: w3cache

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 11 Mar 1996 - 09:39:57 MET

Zbigniew> Masz racje. Harvest daje malo... Ale i tak jest uzyteczny..
Zbigniew> Wez taki przyklad: mam lacze 14.4, a na sali siedzi mi np. 5
Zbigniew> uczniow. Jeden z nich wlazi na np. strone Playboya, i sie
Zbigniew> wydziera na cale gardlo "WOW! Patrzcie co znalazlem!!" po
Zbigniew> czym reszta zaczyna sciagac to samo! Bo tez chca...

Alez tak, ale to jest argument za 'maniem' 'lokalnej kaszy', ale juz
nie uczelnianej czy miejskiej.

Lokalnej, tzn. w ramach jednego labu czy clustra komputerow. Wtedy by
moze nawet mozna wylaczyc 'disk cache' w netscapach i zaoszczedzi sie
kupe miejsca na dysku 8-)

   MJ

PS. Moze byscie sobie odwrotny DNS zamowili, co?