Re: w3cache

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Sun 10 Mar 1996 - 15:06:18 MET

wojsyl_at_icm.edu.pl (Wojtek Sylwestrzak) wrote:

>: Trzymanie tygodniami bez zadnej weryfikacji to nonsens.
>
>To prawda. Ale kto mowi o trzymaniu tygodniami ?
>Na przyklad w3cache.icm.edu.pl trzyma obiekty http ponizej 8MB
>przez czas rowny 1/5 czasu, jaki uplynal od Last-Modified do czasu
>pobrania do cache'a, nie dluzej jednak niz 7 dni.
>W przypadku braku informacji Last-Modified, czas przyjmowany jest za
>24 godziny dla plikow .html, 2 dni dla .gif, .jpg i .ps.
>i 7 dni dla pozostalych.
>Pliki powyzej 8MB, oraz ftp i gopher nie sa cache'owane.

No wlasnie o to mi caly czas chodzi: w3cache w Krakowie trzyma (trzymal?)
dokumenty calymi tygodniami. Panie Jarku - czy Pan widzi informacje powyzej?!
Gdyby tak przestawic arrowa to ja bede w zupelnosci usatysfakcjonowany, sporo
innych uzytkownikow chyba tez. I wtedy faktycznie jest obojetne czy serwer
sprawdza aktualnosc dokumentu, czy nie, bo i tak dostane dokument nie starszy
niz jeden dzien.

I ja ze swej strony na tym mam zamiar zakonczyc te pisanine - bo wyglada na
to, ze wystarczy lekko poprawic konfiguracje cache na AGH i bedzie OK. Mam
nadzieje, ze admini sie tym zajma za co z gory dziekuje (bo wreszcie sie bede
mogl przestawic na cache serwer).

                                        Andrzej Eilmes