Re: w3cache II

Autor: Krzysztof Pulapa (pulapa_at_edison.pk.edu.pl)
Data: Mon 11 Mar 1996 - 09:43:24 MET

Zbigniew Zych (zych_at_pp.net.pl) wrote:
: Masz racje. Harvest daje malo... Ale i tak jest uzyteczny..
: Wez taki przyklad:
: mam lacze 14.4, a na sali siedzi mi np. 5 uczniow.
: Jeden z nich wlazi na np. strone Playboya, i sie wydziera na cale gardlo
: "WOW! Patrzcie co znalazlem!!" po czym reszta zaczyna sciagac to samo!
: Bo tez chca...
: Bez harvesta - kazdy sciaga na nowo - chociaz to samo...
: Z harvestem - nastepni dostaja odpowiedz juz z cache'a.
: Oczywiscie pozostaje kwestia TTL...
: Zbigniew Zych

  Pod warunkiem , ze wszystkich pieciu ma ustawione proxy .
  Prawda jest taka , ze bardzo niewiele osob wie co to
  za diabel , gdzie sie go wlacza i po co .

--
Pulapa Krzysztof   ,  Politechnika Krakowska
  E-mail:   pulapa_at_edison.pk.edu.pl , jimi_at_avalon.wbc.lublin.pl