Re: w3cache

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Sun 10 Mar 1996 - 18:49:11 MET

Wojtek> Kazdorazowe laczenie sie z serwerem WWW byloby sprzeczne z
Wojtek> idea cache'a.

Po pierwsze, sa rozne idee.

Po drugie, jeszcze raz powtorze: nie musi byc kazdorazowe. Wystarczy
'od czasu do czasu'.

Chyba mi przyznasz, ze taniej jest 5 razy zrobic 'warunkowy get', i za
kazdym razem dowiedziec sie, ze ciagle mam aktualna wersje, niz
bezwarunkowo przeladowywac po pewnym czasie (a tak wlasnie robi teraz
w3cache...)

  MJ